Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingové řízení památkových objektů

Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.

ISBN:978-80-87865-14-9
EAN:9788087865149
Doporučená cena:269 Kč
Počet stran 196 stran
Rozměr 150x230 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 13. 11. 2014
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Ekopress, s.r.o.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace