![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Autoři publikace mapují specifické ekonomické podmínky společnosti v České republice v sektoru rozvoje kultury. Podstatná část řešení otázek všeobecného fungování historických památek a její ekonomiky se týká marketingového řízení památkových objektů. Tento dílčí cíl výzkumu projektu se týká analyzování a navrhování vhodných marketingových nástrojů pro řízení velice heterogenního a velice početného souboru hradů, zámků, paláců a zahrad, který se nachází na území České republiky.
ISBN: | 978-80-87865-14-9 |
---|---|
EAN: | 9788087865149 |
Doporučená cena: | 269 Kč |
Počet stran | 196 stran |
Rozměr | 150x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 13. 11. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)