Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingové řízení malých a středních podniků

Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.

ISBN:80-7261-120-8
EAN:8072611208
Doporučená cena:260 Kč
Počet stran 172 stran
Rozměr 145x205 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 10. 6. 2005
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace