![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a marketingových činností, obchodnímu plánu a řízení vztahu se zákazníky. Příloha knihy přináší praktický příklad zpracování marketingového a obchodního plánu pro malý/střední podnik působící v oblasti výroby.
ISBN: | 80-7261-120-8 |
---|---|
EAN: | 8072611208 |
Doporučená cena: | 260 Kč |
Počet stran | 172 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 10. 6. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)