![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu.
ISBN: | 978-80-265-0038-4 |
---|---|
EAN: | 9788026500384 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 120 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 3. 9. 2012 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)