Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingový plánPříprava a úspěšná realizace

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhyvyžadují, Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.

ISBN:978-80-265-0014-8
EAN:9788026500148
Doporučená cena:999 Kč
Počet stran 688 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 27. 8. 2012
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství BizBooks
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace