![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhyvyžadují, Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií spolu s finančními důsledky. To vyžaduje vědomosti, dovednosti, soudnost, kreativitu a především čas. Vše, co k úspěchu (kromě času) potřebujete, najdete v této knize.
ISBN: | 978-80-265-0014-8 |
---|---|
EAN: | 9788026500148 |
Doporučená cena: | 999 Kč |
Počet stran | 688 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 27. 8. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)