Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů

Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, sleduje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu a nově se zabývá i komunikací v retailových řetězcích. Druhé vydání knihy přináší - slovem i obrazem v podobě 16stránkové barevné přílohy - ty nejlepší příklady z jednotlivých komunikačních oborů, včetně kampaní, které byly oceněny v mezinárodních soutěžích.

ISBN:978-80-7261-160-7
EAN:9788072611607
Doporučená cena:320 Kč
Počet stran 196 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 2. rozšíř.
Datum vydání 27. 2. 2008
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace