![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, sleduje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu a nově se zabývá i komunikací v retailových řetězcích. Druhé vydání knihy přináší - slovem i obrazem v podobě 16stránkové barevné přílohy - ty nejlepší příklady z jednotlivých komunikačních oborů, včetně kampaní, které byly oceněny v mezinárodních soutěžích.
ISBN: | 978-80-7261-160-7 |
---|---|
EAN: | 9788072611607 |
Doporučená cena: | 320 Kč |
Počet stran | 196 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 2. rozšíř. |
Datum vydání | 27. 2. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)