![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nové, výrazně přepracované a aktualizované vydání knihy Marketingová komunikace vzniklo opět ve spolupráci se špičkovými experty z praxe. Hlavním autorem je uznávaný odborník – vedoucí katedry marketingu VŠE. Kniha se zabývá problematikou marketingové komunikace komplexně a obsahuje příklady výhradně z českého prostředí. Dozvíte se vše podstatné o funkci a praktickém využití reklamy, direct marketingu, podpory prodeje, PR, event marketingu a sponzoringu, osobního prodeje a online komunikace. Po jejím přečtení budete umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje.
ISBN: | 978-80-247-5769-8 |
---|---|
EAN: | 9788024757698 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 224 stran |
Pořadí vydání | takto 1. |
Datum vydání | 16. 2. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Grada Publishing, a.s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)