![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Komunikace se zákazníkem patří ke klíčovým oblastem marketingu. Přehledně koncipovaná publikace vás krok za krokem zasvětí do celého procesu. Poradí vám jak zákazníka poznat, jak vytvořit sdělení šité přesně na něj, jaký vybrat komunikační kanál tak, aby ho co nejlépe i nejefektivněji oslovil, a jak vyhodnotit úspěšnost celé akce. Autor Miroslav Foret patří mezi přední odborníky na marketing u nás.
ISBN: | 978-80-251-3432-0 |
---|---|
EAN: | 9788025134320 |
Doporučená cena: | 890 Kč |
Počet stran | 488 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)