Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingová komunikace

Publikace se zabývá atraktivní oblastí marketingu, marketingovou komunikací. Je srozumitelným a čtivým uvedením do světa reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu a osobního prodeje. Provází čtenáře vytvářením efektivní strategie marketingové komunikace, věnuje se volbě vhodných médií, dotýká se hodnocení jejího efektivního fungování. Kromě tradičně využívaných komunikačních nástrojů se věnuje i moderním trendům v marketingové komunikaci. Výklad je doplněn příklady z praxe a názornými ukázkami. Celý text byl konzultován s mnoha odborníky z praxe.

ISBN:978-80-245-1601-1
EAN:9788024516011
Doporučená cena:225 Kč
Počet stran 176 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 31. 12. 2009
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace