Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.
ISBN: | 978-80-7261-237-6 |
---|---|
EAN: | 9788072612376 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 212 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 3. rozšíř. |
Datum vydání | 4. 11. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |