Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích. Ukazuje rovněž možnosti nového oboru shopper marketingu a jeho využití v místech prodeje. Součástí knihy je obrazová příloha dokumentující vybrané úspěšné kampaně z uvedených komunikačních oborů.

ISBN:978-80-7261-237-6
EAN:9788072612376
Doporučená cena:380 Kč
Počet stran 212 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 3. rozšíř.
Datum vydání 4. 11. 2011
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace