Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingová komunikace a public relationsVýklad pojmů a teorie oboru

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

ISBN:978-80-246-3075-5
EAN:9788024630755
Doporučená cena:160 Kč
Počet stran 120 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 25. 9. 2015
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Karolinum
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace