![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.
ISBN: | 978-80-246-3075-5 |
---|---|
EAN: | 9788024630755 |
Doporučená cena: | 160 Kč |
Počet stran | 120 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 25. 9. 2015 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Karolinum |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)