![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Studijní materiál pro kombinované studium Veřejná správa a regionální politika. Je určen pro podrobnou orientaci v této problematice. Cílem je poukázat na rozdíly v používání marketingových strategií ve výrobních podnicích a ve státní sféře. Student je seznámen s teoretickými poznatky např. se čtveřicí základních marketingových nástrojů (výrobek, cena, distribuce a podpora prodeje), které doplňují další čtyři specifické nástroje charakteristické pro veřejnou správu (lidský kapitál, procesy, partnerské vztahy s okolím a materiální prostředí).
ISBN: | 978-80-85819-74-8 |
---|---|
EAN: | 9788085819748 |
Doporučená cena: | 140 Kč |
Počet stran | 110 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 9. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | OPTYS, spol. s r.o. |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)