Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing ve veřejné správě

Studijní materiál pro kombinované studium Veřejná správa a regionální politika. Je určen pro podrobnou orientaci v této problematice. Cílem je poukázat na rozdíly v používání marketingových strategií ve výrobních podnicích a ve státní sféře. Student je seznámen s teoretickými poznatky např. se čtveřicí základních marketingových nástrojů (výrobek, cena, distribuce a podpora prodeje), které doplňují další čtyři specifické nástroje charakteristické pro veřejnou správu (lidský kapitál, procesy, partnerské vztahy s okolím a materiální prostředí).

ISBN:978-80-85819-74-8
EAN:9788085819748
Doporučená cena:140 Kč
Počet stran 110 stran
Rozměr 210x297 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 16. 9. 2009
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství OPTYS, spol. s r.o.
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace