Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing v pojišťovnictví2. přepracované vydání

Kniha je určena všem, kteří se chtějí seznámit s marketingem v pojišťovnictví. Je vhodná pro začínajícící pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru, studenty, jako doplňková literatura. Kniha je rozdělena do dvou částí. První je věnována obecnému úvodu do marketingu, druhá se zabývá základy marketingu a pojišťovnictví, na závěr je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie.

ISBN:80-7201-627-X
EAN:807201627
Doporučená cena:160 Kč
Počet stran 87 stran
Pořadí vydání 2. přeprac.
Datum vydání 4. 5. 2006
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství LINDE PRAHA, a. s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace