![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha je určena všem, kteří se chtějí seznámit s marketingem v pojišťovnictví. Je vhodná pro začínajícící pracovníky v pojišťovnictví, marketingové pracovníky ve finančním sektoru, studenty, jako doplňková literatura. Kniha je rozdělena do dvou částí. První je věnována obecnému úvodu do marketingu, druhá se zabývá základy marketingu a pojišťovnictví, na závěr je doplněna o dva příklady z praxe. Obsahuje také přílohu s výkladovým slovníčkem základních pojmů v pojišťovnictví včetně anglické terminologie.
ISBN: | 80-7201-627-X |
---|---|
EAN: | 807201627 |
Doporučená cena: | 160 Kč |
Počet stran | 87 stran |
Pořadí vydání | 2. přeprac. |
Datum vydání | 4. 5. 2006 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | LINDE PRAHA, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)