Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing. Aby se firmy s touto skutečností vyrovnaly, musí změnit svou marketingovou strategii a přizpůsobit ji novým globalizačním a hyperkonkurenčním trendům. Kniha ukazuje, jak takovou strategickou změnu uskutečnit a jak prosadit toto nové marketingové paradigma v oblasti vytváření tržních příležitostí. Vychází s úvodní poznámkou autorů k českému vydání.
ISBN: | 978-80-7261-161-4 |
---|---|
EAN: | 9788072611614 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 23. 4. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Medek, Pavel |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |