Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing pro začátečníky3. aktualizované vydání

Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.

ISBN:978-80-266-0006-0
EAN:9788026600060
Doporučená cena:249 Kč
Počet stran 200 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 3. aktual.
Datum vydání 30. 1. 2012
Vazba kniha, šitá vazba
Jazyk český
Nakladatelství Edika
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace