![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
ISBN: | 978-80-266-0006-0 |
---|---|
EAN: | 9788026600060 |
Doporučená cena: | 249 Kč |
Počet stran | 200 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 3. aktual. |
Datum vydání | 30. 1. 2012 |
Vazba | kniha, šitá vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Edika |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)