![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe.
ISBN: | 80-86851-02-8 |
---|---|
EAN: | 8086851028 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 176 stran |
Rozměr | 168x240 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 31. 8. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Autor: | Soňa Čapková |
Nakladatelství | Alfa Publishing |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)