Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing podle trhů

Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe.

ISBN:80-86851-02-8
EAN:8086851028
Doporučená cena:299 Kč
Počet stran 176 stran
Rozměr 168x240 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 31. 8. 2004
Jazyk český
Vazba měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou
Autor: Soňa Čapková
Nakladatelství Alfa Publishing
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace