Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií.
ISBN: | 80-7261-010-4 |
---|---|
EAN: | 8072610104 |
Doporučená cena: | 380 Kč |
Počet stran | 260 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | první, 3. dotisk |
Datum vydání | 30. 9. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Pavel Medek |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |