Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing podle KotleraJak vytvářet a ovládnout nové trhy

Jedna z nejvýznamnějších knih této nejvlivnější světové autority v oboru marketingu představuje praktickou syntézu hlubokých a objevných studií a zkušeností s podnikatelskými aplikacemi na globálních trzích, jež autorovi poskytla jeho poradenská spolupráce se špičkovými světovými firmami, a nastiňuje nové příležitosti, jež pro marketing přinášejí zejména globalizace, hyperkonkurence a rozvoj pokročilých informačních a komunikačních technologií a médií.

ISBN:80-7261-010-4
EAN:8072610104
Doporučená cena:380 Kč
Počet stran 260 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání první, 3. dotisk
Datum vydání 30. 9. 2004
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Pavel Medek
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace