Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

MarketingAplikace v chemii, potravinářství a farmacii

Publikace Marketing v chemii a potravinářství je učebním textem, který prezentuje současný pohled na marketing a jeho úlohu v řízení podniku, marketingové nástroje a marketingové politiky. Je určený studentům, kteří studují předměty Základy marketingu, Marketing v potravinářství a Základy marketingu chemických výrobků. Vedle prezentace základních teoretických východisek o chování zákazníků na spotřebních a průmyslových trzích, postupech a metodách formulace marketingové strategie klade důraz na aplikaci poznatků v specifických podmínkách chemických, potravinářských a farmaceutických produktů. Text je doplněný případovými studiemi a příklady, které poskytují studentům oporu při studiu a mohou být základním východiskem při přemýšlení o jejich aplikaci v praxi. Praktické aspekty aplikace uvedených poznatků jsou demonstrovány během výkladu a na cvičeních a dále rozvíjeny v rámci studia další doporučené literatury. Komplexní pohled na marketing pak student získává propojením všech uvedených postupů.
ISBN:978-80-7592-003-4
EAN:9788075920034
Doporučená cena:240 Kč
Počet stran 195 stran
Rozměr 210x297 mm
Datum vydání 2017
Pořadí vydání 1
Jazyk český
Vazba lepená brožura sešitá drátem ze strany
Autor: Stanislava Grosová
Autor: Olga Kutnohorská
Nakladatelství Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace