Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketingpro strřední školy a vyšší odborné školy

Titul shrnuje poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušnosti autorů. Právě vlastní podnikatelské praxe autorů na českém trhu, především v oblasti marketigového výzkumu, je to "co nejvíc" než jenom přebírání zahraničních zkušeností. Kniha je dobrým průvodcem při studiu marketingu i při jeho praktickém využívání.

ISBN:80-7168-979-3
EAN:8071689793
Doporučená cena:149 Kč
Počet stran 248 stran
Rozměr A5
Pořadí vydání 1
Datum vydání 27. 10. 2006
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Jazyk ostatní
Nakladatelství Fortuna
Tématická skupina 11- Tělovýchova a sport
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace