![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované na stránkách knížky jsou dokresleny případovými studiemi ze skutečného života.
ISBN: | 80-7367-008-9 |
---|---|
EAN: | 8073670089 |
Doporučená cena: | 137 Kč |
Počet stran | 128 stran |
Rozměr | 140x100 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 8. 8. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Ilustrátor: | Hailstone, Phil |
Překladatel: | Loupová, Hana |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)