Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

MarketingManagement do kapsy 1

Tato kapesní příručka se zabývá základy marketingu, tedy základními pojmy, kterým musíte rozumět, chcete-li marketing proměnit v klíčovou složku úspěšné organizace. Přečtením této knihy se z vás nestanou marketingový odborníci, ale pochopíte základní pojmy a principy marketingu a získáte základy pro další studium. Pojmy vysvětlované na stránkách knížky jsou dokresleny případovými studiemi ze skutečného života.

ISBN:80-7367-008-9
EAN:8073670089
Doporučená cena:137 Kč
Počet stran 128 stran
Rozměr 140x100 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 8. 8. 2005
Jazyk český
Vazba slepá lepená brožura s přebalem
Ilustrátor: Hailstone, Phil
Překladatel: Loupová, Hana
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace