Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing od myšlenky k realizaciTřetí aktualizované a doplněné vydání

Kniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém auditu.

ISBN:978-80-7431-042-3
EAN:9788074310423
Doporučená cena:388 Kč
Počet stran 344 stran
Rozměr 170x240 mm
Pořadí vydání 3. aktual. a dopl.
Datum vydání 23. 2. 2011
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství PROFESSIONAL PUBLISHING
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace