![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha významných odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí - od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci trhů, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, kontrole a marketingovém auditu.
ISBN: | 978-80-7431-042-3 |
---|---|
EAN: | 9788074310423 |
Doporučená cena: | 388 Kč |
Počet stran | 344 stran |
Rozměr | 170x240 mm |
Pořadí vydání | 3. aktual. a dopl. |
Datum vydání | 23. 2. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | PROFESSIONAL PUBLISHING |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)