![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu. Text obsahuje množství odkazů na webové stránky a příkladů, jež Vám pomohou překročit úroveň začátečníků v oblasti marketingu na internetu. Skripta jsou určena jak pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny, tak pro zájemce z řad veřejnosti.
ISBN: | 978-80-261-0573-2 |
---|---|
EAN: | 9788026105732 |
Doporučená cena: | 125 Kč |
Počet stran | 158 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 12. 2015 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Západočeská univerzita v Plzni |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)