![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Praktický kurz postavený na zásadě „stačí hodina denně“ vás den po dni, týden po týdnu, měsíc po měsíci naučí vyhodnotit stávající kampaň firmy, připravit novou marketingovou či informační strategii, vybudovat ji a nakonec také monitorovat a vyhodnotit. Výklad je obohacen tipy, příklady a rozhovory z praxe a odkazy na relevantní webové zdroje. Z fenoménu Facebooku tak vytěžíte maximum.
ISBN: | 978-80-251-3337-8 |
---|---|
EAN: | 9788025133378 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 296 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 15. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)