![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Publikace Marketing hotelových služeb pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu
ISBN: | 80-86929-05-1 |
---|---|
EAN: | 8086929051 |
Doporučená cena: | 250 Kč |
Počet stran | 158 stran |
Rozměr | 165x238 mm |
Pořadí vydání | 2. |
Datum vydání | 11. 5. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Ekopress, s.r.o. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)