![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knih
ISBN: | 80-86898-48-2 |
---|---|
EAN: | 8086898482 |
Doporučená cena: | 320 Kč |
Počet stran | 344 stran |
Rozměr | 146x104 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 22. 11. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)