Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Marketing - cesta k trhu

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knih

ISBN:80-86898-48-2
EAN:8086898482
Doporučená cena:320 Kč
Počet stran 344 stran
Rozměr 146x104 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 22. 11. 2005
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace