![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Někdejší dlouholetý CEO společnosti Tesco a jeden z nejuznávanějších manažerů dnešního podnikového světa v knize rozvíjí deset podstatných atributů úspěšného transformačního vedení, jehož důsledkem je radikální zvýšení výkonnosti organizace. Každý z těchto klíčových prvků-prověřených principů ilustruje praktickými příklady ze své bohaté praxe manažera, jenž proměnil druhořadou maloobchodní síť v největší britský řetězec supermarketů a z firmy Tesco zároveň vybudoval podnik skutečně globálního významu.
ISBN: | 978-80-7261-262-8 |
---|---|
EAN: | 9788072612628 |
Doporučená cena: | 469 Kč |
Počet stran | 288 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 9. 2013 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah, přebal |
Překladatel: | Grusová, Irena |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)