Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Management v deseti slovechZkušenosti muže, který vybudoval Tesco

Někdejší dlouholetý CEO společnosti Tesco a jeden z nejuznávanějších manažerů dnešního podnikového světa v knize rozvíjí deset podstatných atributů úspěšného transformačního vedení, jehož důsledkem je radikální zvýšení výkonnosti organizace. Každý z těchto klíčových prvků-prověřených principů ilustruje praktickými příklady ze své bohaté praxe manažera, jenž proměnil druhořadou maloobchodní síť v největší britský řetězec supermarketů a z firmy Tesco zároveň vybudoval podnik skutečně globálního významu.

ISBN:978-80-7261-262-8
EAN:9788072612628
Doporučená cena:469 Kč
Počet stran 288 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 17. 9. 2013
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Grusová, Irena
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace