Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Management podle Druckera

Autorka, americká konzultantka a úspěšná autorka, vedla s Peterem F. Druckerem více než 16 měsíců obsažné rozhovory, které se staly základem této jeho "myšlenkové biografie". Kniha zachycuje Druckerovy zásadní manažerské koncepce a sleduje případy jejich úspěšných praktických aplikací i možnosti jejich uplatnění v podmínkách rizik a příležitostí nadcházejících desetiletí. Přináší jeho postřehy o proměnách moderního byznysu, o ekonomických změnách a trendech, z nichž mnohé sám již před desítkami lety předvídal, a soustřeďuje je do pěti hlavních oblastí, v nichž moderní organizace musí "vytvářet zítřek" (zákazníci, inovace, podnikatelská partnerství, lidé a znalosti, systém rozhodování).

ISBN:978-80-7261-181-2
EAN:9788072611812
Doporučená cena:450 Kč
Počet stran 240 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 28. 4. 2008
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah, přebal
Překladatel: Grusová, Irena
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace