![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Vyhledávaná publikace systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání v podmínkách informační a "znalostní" společnosti. S úspěchem se využívá v podnikatelské praxi i při výuce na vysokých i středních školách a v manažerských kursech.
ISBN: | 80-7261-041-4 |
---|---|
EAN: | 8072610414 |
Doporučená cena: | 290 Kč |
Počet stran | 316 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | čtvrté doplěné a roz |
Datum vydání | 1. 4. 2005 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)