Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

ManagementTeorie a praxe v informační společnosti

Vyhledávaná publikace systematicky a přehledně osvětluje klasická východiska managementu i aktuální směry manažerského myšlení a jednání v podmínkách informační a "znalostní" společnosti. S úspěchem se využívá v podnikatelské praxi i při výuce na vysokých i středních školách a v manažerských kursech.

ISBN:80-7261-041-4
EAN:8072610414
Doporučená cena:290 Kč
Počet stran 316 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání čtvrté doplěné a roz
Datum vydání 1. 4. 2005
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace