![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu a zároveň citlivě zachycuje témata nová - nové přístupy, nové myšlenkové výboje, názory a zkušenosti, které jsou relevantní pro další rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen první komplexní domácí vysokoškolskou učebnicí managementu, ale je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků státní správy aj.).
ISBN: | 80-7261-029-5 |
---|---|
EAN: | 8072610295 |
Doporučená cena: | 740 Kč |
Počet stran | 704 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | první, 4. dotisk |
Datum vydání | 26. 10. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)