Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

ManagementZáklady, prosperita, globalizace

Obsáhlé dílo přináší celistvý pohled na tradiční témata managementu a zároveň citlivě zachycuje témata nová - nové přístupy, nové myšlenkové výboje, názory a zkušenosti, které jsou relevantní pro další rozvoj jak teorie, tak i praxe managementu. Kniha je nejen první komplexní domácí vysokoškolskou učebnicí managementu, ale je zpracována i vzhledem k potřebám pracovníků praxe a jejich dalšího kvalifikačního rozvoje (podnikových manažerů, manažerů neziskových organizací, vedoucích pracovníků státní správy aj.).

ISBN:80-7261-029-5
EAN:8072610295
Doporučená cena:740 Kč
Počet stran 704 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání první, 4. dotisk
Datum vydání 26. 10. 2004
Jazyk český
Vazba pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace