![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Slova management a manažer jsou používána v různých prostředích a rozmanitých souvislostech. Zřejmě nikdo však nezpochybňuje funkce řízení a úlohu vedoucích pracovníků ve všech oblastech a úrovních společnosti. Každá lidská aktivita, má-li být smysluplná, musí být orientována na cíl, musí být řízena. Publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři v přehledné formě dostatek informací k pochopení podstaty a struktury managementu, jeho vzniku a historického vývoje, základních funkcí managementu či nezastupitelné role komplexně pojaté osobnosti manažera. Autoři představují management jako nikoli ustrnulou disciplínu, ale obor lidské činnosti, jenž se systémově rozvíjí, což ilustrují například kapitoly o informačním, krizovém a znalostním managementu, o time managementu či vedení porad.
ISBN: | 978-80-7380-230-1 |
---|---|
EAN: | 9788073802301 |
Doporučená cena: | 299 Kč |
Počet stran | 280 stran |
Rozměr | 155x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 5. 12. 2009 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)