Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Management partnerství s dodavateliNové perspektivy firemního nakupování

Kniha seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s metodami a nástroji jejich rozvoje (výběr dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti a neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu konkrétních případových studií, na nichž jsou ilustrovány příklady dobré i špatné praxe.

ISBN:80-7261-152-6
EAN:8072611526
Doporučená cena:460 Kč
Počet stran 324 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 4. 10. 2006
Jazyk český
Vazba lepená brožura, obálka s chlopněmi
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace