![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha seznamuje s hlavními procesy budování tzv. programů partnerství s dodavateli i s metodami a nástroji jejich rozvoje (výběr dodavatelů, společné plánování s dodavateli, posuzování vyzrálosti managementu, ověřování shody dodávek, hodnocení výkonnosti a neustálé zlepšování u dodavatelů aj.) a přináší řadu konkrétních případových studií, na nichž jsou ilustrovány příklady dobré i špatné praxe.
ISBN: | 80-7261-152-6 |
---|---|
EAN: | 8072611526 |
Doporučená cena: | 460 Kč |
Počet stran | 324 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 4. 10. 2006 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)