Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Management inovací

Monografie si klade za cíl upozornit na význam inovací pro konkurenceschopnost podniků i celých ekonomik, upozornit na nové přístupy inovací a v neposlední řadě připomenout zejména metody, jejichž opodstatněnost potvrdila praxe. Zároveň měli autoři na zřeteli i tu skutečnost, že inovační úsilí, jako nástroj podpory prosperity, by nemělo být spojováno pouze s materiální výrobou, ale mělo by zasáhnout prakticky do všech dalších oblastí až po státní a veřejnou správu.

ISBN:978-80-7261-423-3
EAN:9788072614233
Doporučená cena:449 Kč
Počet stran 288 stran
Rozměr 165x235 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 21. 3. 2016
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Nakladatelství Management Press
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace