![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Cílem publikace je nastínit pokud možno ucelený přehled všeho, co se odehrává v naší osobnosti a vysvětlit, z jakých komponent je naše osobnost vlastně strukturována. Je nutné nejdříve znát sami sebe, vědět kdo jsme, abychom mohli lépe pochopit i jednání druhých, což je nezbytná podmínka manažerského jednání.
ISBN: | 978-80-87071-79-3 |
---|---|
EAN: | 9788087071793 |
Doporučená cena: | 165 Kč |
Počet stran | 141 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 9. 9. 2008 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | KEY Publishing s.r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)