![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Odborná publikace osvědčeného autorského týmu z pražské VŠE vymezuje postavení, funkci a uplatnění psychologie a sociologie při řízení organizací, a to na základě výsledků empirických výzkumů a sekundárních analýz autorů. Cílem publikace je obohatit psychologii a sociologii managementu o komplexní (odborné, metodické a realizační) přístupy k základním oblastem, s nimiž se manažeři obvykle ve své každodenní praxi setkávají (komunikace, konflikty a vyjednávání, pracovní týmy, postoje a hodnoty, problematika moci, organizační kultura apod.). Systémově pojaté příklady naznačují jak výsledky těchto výzkumů aplikovat nejen v manažerské a personální praxi, ale i v poradenské činnosti.
ISBN: | 978-80-7261-239-0 |
---|---|
EAN: | 9788072612390 |
Doporučená cena: | 698 Kč |
Počet stran | 616 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 4. 9. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)