![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha je věnována konceptům, pravidlům a principům aplikace manažerských metod v praxi manažerů podnikatelského i nepodnikatelského typu (Metody manažerského rozhodování, Metody managementu rizika, Metody plánování a organizování, Vedení pracovníků, Hodnocení výkonnosti organizace atd.). Součástí knihy jsou případové studie, umožňující ověření teoretických principů na praktických příkladech.
ISBN: | 978-80-7431-092-8 |
---|---|
EAN: | 9788074310928 |
Doporučená cena: | 388 Kč |
Počet stran | 344 stran |
Rozměr | 165x240 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 12. 2012 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | PROFESSIONAL PUBLISHING |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)