![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Hlavním cílem publikace je navázat na obecně vymezený cíl, předmět, strukturu a metody manažerského účetnictví a dokumentovat praktické využití jeho informací jednak při operativním, taktickém a strategickém řízení podniků v podmínkách, kdy o základních parametrech podnikatelské činnosti již bylo rozhodnuto, jednak při rozhodování o budoucích variantách podnikatelské činnosti.
ISBN: | 978-80-245-1798-8 |
---|---|
EAN: | 9788024517988 |
Doporučená cena: | 146 Kč |
Počet stran | 154 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 3. přeprac. |
Datum vydání | 3. 10. 2011 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)