![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Hlavním cílem publikace je navázat na obecně vymezený cíl, předmět, strukturu a metody manažerského účetnictví a dokumentovat praktické využití jeho informací jednak při operativním, taktickém a strategickém řízení podniků v podmínkách, kdy o základních parametrech podnikatelské činnosti již bylo rozhodnuto, jednak při rozhodování o budoucích variantách podnikatelské činnosti. V obecné rovině vychází pomůcka z učebnice zpracované kolektivem pracovníků Katedry manažerského účetnictví, vedeným prof. Ing. Bohumilem Králem, CSc.: Manažerské účetnictví – 2. rozšířené vydání (Praha : Management Press, 2006) a navazuje na přednášky kurzu Manažerské účetnictví II. Z hlediska jejího užšího zaměření je určena zejména jako podklad pro přípravu na písemnou část zkoušky.
ISBN: | 978-80-245-1545-8 |
---|---|
EAN: | 9788024515458 |
Doporučená cena: | 146 Kč |
Počet stran | 154 stran |
Rozměr | 210x297 mm |
Pořadí vydání | 1. dotisk 2. vydání |
Datum vydání | 13. 10. 2010 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 999 - nezařazeno |
![](/front-module/image/logo.png)