![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha zkoumá na relevantním vzorku respondentů povědomí o významu manažerské etiky a zájem aplikovat etiku do manažerské praxe. Přináší důležité poznatky o stavu etiky v managementu, autoři podávají k jednotlivým otázkám vysvětlení jak z hlediska teorie, tak i z pohledu praktického uplatnění. Kniha je přínosem jak pro budoucí ekonomy, tak i pro praktikující manažery, které inspiruje ke zkvalitnění řídících činností.
ISBN: | 978-80-251-3344-6 |
---|---|
EAN: | 9788025133446 |
Doporučená cena: | 289 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 18. 7. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)