![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Manažeři vědí, že předpokladem profesního úspěchu jsou nejen znalosti a zkušenosti v daném oboru, ale také umění zvládat společenské situace. Právě pro ně je určen další díl řady „Malá kniha etikety“. Nabídne jim podrobná pravidla vhodného oblečení a chování pro pracovní a společenské příležitosti, vysvětlí, jak správně psát a číst pozvánky, čím se řídíme při oslovování druhých nebo jak správně předávat vizitky. Určitě využijí i pravidla etikety pro nové způsoby komunikace – e-maily nebo mobilní telefony a rady, jak se chovat na jachtě, na dostizích nebo na golfu.
ISBN: | 978-80-204-2252-1 |
---|---|
EAN: | 9788020422521 |
Doporučená cena: | 219 Kč |
Počet stran | 224 stran |
Rozměr | 120x165 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 17. 9. 2010 |
Jazyk | český |
Vazba | pevné desky, papírový potah (eventuálně s laminem), bez přebalu |
Nakladatelství | Mladá fronta, a.s. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)