![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kniha předních českých odborníků v oboru moderního managementu vysvětluje, co čeká české malé a střední podniky při integraci do Evropské unie (EU). Poukazuje na příležitosti i hrozby vyspělého trhu EU a perspektivy jeho dalšího rozvoje. V rámci ekonomických a legislativních podmínek EU doporučuje praktické postupy, jak uspět v nových podmínkách konkurence a vznikající kooperativní síťové ekonomiky. Uvádí zkušenosti, jak vytvářet a využívat alianční spolupráce s partnery v EU, a to včetně "spolupráce s konkurencí". Kniha je zároveň bohatým zdrojem odkazů na informační materiály EU.
ISBN: | 80-7261-099-6 |
---|---|
EAN: | 8072610996 |
Doporučená cena: | 260 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 145x205 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 16. 3. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)