![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
„V roce 2005 jsme uskutečnili první „městskou“ eAukci v pětatřicetitisícových slovenských Levicích. V té době jsme už za sebou měli několikaletou zkušenost se stovkami eAukcí ve firmách. Město, to byla nová zkušenost. Motivací úřadu k vyzkoušení něčeho neznámého byla potřeba řešit napjatý rozpočet a s ním v první řadě hledání úspor. Povedlo se. To, že prvními „městskými“ uživateli eAukcí byla převážně menší města podobné velikosti jako Levice, si dnes vysvětluji tím, že právě u nich je každá ušetřená koruna nebo Euro dřív vidět.“ V České a Slovenské republice se ročně uskuteční přes dvacet tisíc eAukcí. Z toho pouze ve městech, která používají eAukční sw PROebiz jsou to asi dva tisíce eAukcí. V anketním výzkumu jsme oslovili města, která (až na výjimky) mají s eAukcemi větší a dlouhodobější zkušenost, pramenící z mnoha desítek realizovaných eAukcí. Tyto uživatele eAukcí z řad měst jsme oslovili s žádostí o krátký text vyjadřující a obecně shrnující jejich osobní zkušenosti s eAukcemi. Analytická část výzkumů vychází z eAukčních výsledků více než dvou set institucí, které realizují eAukce sami, vlastními zaměstnanci nebo uskutečňují eAukce outsourcingem, tedy s využitím dodavatelských firem. S přihlédnutím k našemu silnému postavení v Česku a na Slovensku by měl být výstup anket a analýz dostatečně vypovídající. Výsledky jsou reálným dokladem fungování eAukcí ve veřejné sféře, poukazují na generování úspor v jednotlivých kategoriích, významně pozitivní ohlasy administrátorů k práci s eAukcemi a mnoho dalších eAukčních zajímavostí.
ISBN: | 978-80-260-5907-3 |
---|---|
EAN: | 9788026059073 |
Doporučená cena: | 99 Kč |
Počet stran | 52 stran |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 31. 3. 2014 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, brožura sešitá drátěnou sponkou |
Nakladatelství | NAR marketing s.r.o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)