![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.
ISBN: | 978-80-251-3340-8 |
---|---|
EAN: | 9788025133408 |
Doporučená cena: | 399 Kč |
Počet stran | 280 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 1. 8. 2011 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | Computer Press, a. s. |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)