Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích

Zatímco jiné knihy vysvětlují, proč jsou sociální média kritická a jak na nich participovat, tento průvodce se soustředí na měření úspěchu vašeho marketingu na sociálních sítích. Měření úspěchu byznysu jsou založena na obchodních cílech, kde známost nemusí vždy znamenat odpovídající úspěch. Kniha používá k výkladu konkrétní příklady konkrétních metrik, které můžete přímo použít ve své marketingové strategii.

ISBN:978-80-251-3340-8
EAN:9788025133408
Doporučená cena:399 Kč
Počet stran 280 stran
Rozměr 167x225 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 1. 8. 2011
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství Computer Press, a. s.
Tématická skupina 1 - Ekonomika
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace