Kniha významného domácího odborníka a pedagoga prezentuje možné přístupy, metody a nástroje pro vybraná systémová měření v managementu jakosti, a to i v souvislosti nových norem souboru ISO 9000:2000. Každá z kapitol druhého vydání knihy (Měření spokojenosti a loajality zákazníků, Měření výkonnosti konkurence - benchmarking, Finanční měření v systémech managementu jakosti, Měření výkonnosti procesů ad.) je doplněna o nové poznatky a zkušenosti a – v souladu s inovací tohoto "evropského" souboru kritérií – je zcela přepracována kapitola popisující požadavky "modelu excelence" Evropské nadace pro management jakosti (EFQM).
ISBN: | 80-7261-110-0 |
---|---|
EAN: | 8072611100 |
Doporučená cena: | 420 Kč |
Počet stran | 334 stran |
Rozměr | 165x235 mm |
Pořadí vydání | druhé doplněné |
Datum vydání | 16. 4. 2004 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Management Press |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |