![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace Média v tekutých časech se snaží zasadit nejen tyto pojmy do českého kontextu, zabývá se digitální mediamorfózou, resp. jejími vybranými důsledky v ČR. Přibližuje změny v chování uživatelů audiovizuálních médií: kupříkladu na masovém nástupu nového typu sociálního aktéra produživatele, jenž kombinuje role producenta a uživatele, na domestikaci technologických novinek, jakými jsou tzv. chytré televizory a mobilní telefony. Jaká je podoba tuzemské digitální propasti? Co si představit pod pojmem glokalizace? I na tyto otázky se pokouší kniha hledat odpovědi.
ISBN: | 978-80-200-2572-2 |
---|---|
EAN: | 9788020025722 |
Doporučená cena: | 285 Kč |
Počet stran | 192 stran |
Rozměr | 150x230 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 21. 4. 2016 |
Jazyk | český |
Vazba | lepená brožura, obálka s chlopněmi |
Nakladatelství | Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. - nakl. Academia |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)