![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Média stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností a také ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v ČR nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z ČR i ze zahraničí.
ISBN: | 80-7178-697-7 |
---|---|
EAN: | 8071786977 |
Doporučená cena: | 255 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | A5 |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 29. 1. 2003 |
Jazyk | český |
Vazba | měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)