Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Média a společnostStručný úvod do studia médií a mediální komunik.

Média stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných společností a také ekonomickou úspěšnost řady odvětví. Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v ČR nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, tedy média, publikum, společenský kontext. Jde o pohled, který bere v úvahu historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z ČR i ze zahraničí.

ISBN:80-7178-697-7
EAN:8071786977
Doporučená cena:255 Kč
Počet stran 208 stran
Rozměr A5
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 29. 1. 2003
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace