Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Média a společnostStručný úvod do studia médií a mediální komunikace

Média stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných spolčností a také eknomickou úspěšnost řady odvětví. Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v ČR nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z ČR i ze zahraničí.

ISBN:978-80-7367-287-4
EAN:9788073672874
Doporučená cena:255 Kč
Počet stran 208 stran
Rozměr 130x200 mm
Pořadí vydání druhé
Datum vydání 24. 5. 2007
Jazyk český
Vazba slepá lepená brožura s přebalem
Nakladatelství PORTÁL, s. r. o.
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace