![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Média stále významnějším způsobem ovlivňují podobu společenského, politického i kulturního života současných spolčností a také eknomickou úspěšnost řady odvětví. Autoři se značnou teoretickou i praktickou zkušeností v oblasti fungování médií v ČR nabízejí základní uvedení do studia médií z hlediska sociálněvědní disciplíny mediální studia. Jejich ústředním zájmem je mediální komunikace jako obecný pojem, který zahrnuje institucionalizovanou symbolickou interakci a složky, které se na ní podílejí, historii i současnost mediální scény i mediálních studií u nás. Výklad je doplněn řadou příkladů z ČR i ze zahraničí.
ISBN: | 978-80-7367-287-4 |
---|---|
EAN: | 9788073672874 |
Doporučená cena: | 255 Kč |
Počet stran | 208 stran |
Rozměr | 130x200 mm |
Pořadí vydání | druhé |
Datum vydání | 24. 5. 2007 |
Jazyk | český |
Vazba | slepá lepená brožura s přebalem |
Nakladatelství | PORTÁL, s. r. o. |
Tématická skupina | 2 - Společenské vědy; osvěta |
![](/front-module/image/logo.png)