![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Žijeme v době jedinečných příležitostí zavádět inovace. Vzniká více produktů než dříve, ale většina z nich nedokáže uspět – ne proto, že by nenaplňovaly to, k čemu směřovaly, ale proto, že to nejsou ty správné produkty. To, co potřebujeme, je systematický proces, díky němuž se rychle prolustrují plánované produkty, čímž se zvýší naše šance na úspěch. A to vše slibuje přístup Lean podnikání.
ISBN: | 978-80-265-0506-8 |
---|---|
EAN: | 9788026505068 |
Doporučená cena: | 369 Kč |
Počet stran | 232 stran |
Rozměr | 167x225 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 25. 7. 2016 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | BizBooks |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)