![Svaz českých knihkupců a nakladatelů](/front-module/image/logo.png)
Kvalita je v současné době jedním z důležitých faktorů úspěchu podniků cestovního ruchu na trhu. Předložená publikace vymezuje kvalitu služeb v cestovním ruchu, definuje faktory, které ji ovlivňují a na základě analýzy této problematiky informuje čtenáře o hodnocení kvality v zemích EU a kritériích, která se postupně formulují do standardů. Zdůvodnění standardů služeb cestovního ruchu a lepší pochopení nutnosti jejich dodržování napomáhá charakteristika vývoje kvalitativních standardů v oblasti služeb cestovního ruchu ve světě a v České republice. Čtenář získá řadu informací o požadované kvalitě služeb, které lze vhodně použít při výběru produktu různých podniků cestovního ruchu.
ISBN: | 978-80-245-1766-7 |
---|---|
EAN: | 9788024517667 |
Doporučená cena: | 460 Kč |
Počet stran | 170 stran |
Rozměr | 174x250 mm |
Pořadí vydání | 1. |
Datum vydání | 20. 10. 2011 |
Vazba | kniha, brožovaná vazba |
Jazyk | český |
Nakladatelství | Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica |
Tématická skupina | 1 - Ekonomika |
![](/front-module/image/logo.png)