Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Kultura individualismu

Autorka se v této knize zabývá každodenním životem ve světle tzv. kritické sociologie (zejména P. Bourdieua). Ústředními tematickými motivy práce jsou transformace vkusu, tzv. kulturní narcismus, vztah životního stylu a tržní ekonomiky, ale také „medikalizace“ našich životů (zdraví jako předmět osobní péče a současně objekt „tržní kultury“) apod. Autorka kriticky promýšlí fenomén kultu úspěchu, který vede nejen k nebezpečné „workholizaci“, ale také k radikální individualizaci jedinců, což se projevuje oslabením citových kontaktů a reálných interpersonálních vazeb.

ISBN:978-80-7419-104-6
EAN:9788074191046
Doporučená cena:349 Kč
Počet stran 262 stran
Rozměr 140x200 mm
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 2. 10. 2012
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Překladatel: Ogrocký, Jiří
Nakladatelství Sociologické nakladatelství (SLON)
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace