Disertační práce je zaměřená na získání dobré praxe vedení programů a míst zaměřených na podporu podnikání pro účely plánovaného Kreativního centra s ohledem na potřeby tzv. kreativní třídy. Soustřeďuje se na marketingový mix služeb a human centred design jako jeden z moderních přístupů designu služeb.
Teoretická východiska práce přinášejí vhled do problematiky podnikání zejména v českém prostředí, se zaměřením na jeho specifika a problematické faktory, podnikatelské chování a postoje, charakteristiky začínajících podnikatelů. Teoretický základ práce se dále věnuje programům na podporu podnikání v kontextu vysokých škol a podpoře podnikání na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Důležitou součástí teoretické opory je pak téma kreativní třídy a aspektů prostředí ovlivňujících kreativní činnost a práci všeobecně.
ISBN: | 978-80-7454-812-3 |
EAN: | 9788074548123 |
Počet stran |
90 stran |
Datum vydání |
18. 12. 2018 |
Pořadí vydání |
První |
Jazyk |
český |
Vazba |
e-kniha - pdf |
Autor: |
Kristýna Kovářová |
Nakladatelství |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
Tématická skupina |
999 - nezařazeno |
| Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Vydáno elektronicky - Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/43774 |