Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Kreativní centrum jako nástroj podpory podnikání

Disertační práce je zaměřená na získání dobré praxe vedení programů a míst zaměřených na podporu podnikání pro účely plánovaného Kreativního centra s ohledem na potřeby tzv. kreativní třídy. Soustřeďuje se na marketingový mix služeb a human centred design jako jeden z moderních přístupů designu služeb. Teoretická východiska práce přinášejí vhled do problematiky podnikání zejména v českém prostředí, se zaměřením na jeho specifika a problematické faktory, podnikatelské chování a postoje, charakteristiky začínajících podnikatelů. Teoretický základ práce se dále věnuje programům na podporu podnikání v kontextu vysokých škol a podpoře podnikání na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Důležitou součástí teoretické opory je pak téma kreativní třídy a aspektů prostředí ovlivňujících kreativní činnost a práci všeobecně.
ISBN:978-80-7454-812-3
EAN:9788074548123
Počet stran 90 stran
Datum vydání 18. 12. 2018
Pořadí vydání První
Jazyk český
Vazba e-kniha - pdf
Autor: Kristýna Kovářová
Nakladatelství Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Tématická skupina 999 - nezařazeno
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: Vydáno elektronicky - Volně dostupné na http://hdl.handle.net/10563/43774
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace