Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Kreativní výzkumTeorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví

Příručka Kreativní výzkum: Teorie a praxe výzkumu v oblasti tvůrčích odvětví přispívá k hlubšímu porozumění roli výzkumu v kreativních průmyslech a vyzdvihuje jeho důležitost coby způsobu potvrzení hodnoty tvůrčí činnosti. Jako užitečný průvodce postupy výzkumu k diplomové nebo disertační práci je kniha určena zejména studentům designu a designového managementu, architektury, marketingu, mediální komunikace, uměleckých oborů, humanitních a společenských věd a obchodních studií. Stejně dobře však může posloužit všem, kteří v těchto oblastech již působí.

ISBN:978-80-7485-125-4
EAN:9788074851254
Doporučená cena:245 Kč
Počet stran 212 stran
Pořadí vydání 1.
Datum vydání 2. 3. 2016
Jazyk český
Vazba měkké desky, lepená brožura oříznutá po třech stranách
Nakladatelství barrister & principal
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace